Direktlänk till inlägg 4 mars 2012

Lugn dag

Av Thaagaard Elofsson - 4 mars 2012 18:24

Japp... Idag har det varit en lugn dag för oss alla. Tösen har varit på läger i helgen så vi va och hämtade henne idag i Tibro. Dom hade en liten show som va rätt kul med musik, dans och trolleri. Annars har jag bara suttit och spelat Skyrim idag. Det är ett underbart spel. Skall nog köpa det till mig (oss) som en försenad födelsedags present. Den ena grabben har varit hundvakt i helgen så han har vi inte sett alls.:) Och den andra slåss med mig om Xboxen.

Min fru har kämpat med sömnlöshet ett tag nu och det börjar ta ut sin rätt nu.


Nu är det tyvärr inte alla... Jag har faktist en grabb till. Men han har jag tyvärr inte sett sen innan sommarlovet 2011. Vi har pratat ibland i telefon och ibland på MSN så vi sett varandra. Men han verkar ha bestämmt sig för att inte komma och hälsa på längre. Han ringde inte ens och grattade mig i år. Som Pappa blir man lite ledsen över en sådan sak. Speciellt när man känner att man försöker göra allt. Men men... Man måste även se till Barnens bästa. Alla barn behöver sina föräldrar. Men ett barn skall inte behöva må dåligt över att hälsa på. Och det gör han uppenbarligen hos mig. Så man får vara stark och bara hålla ut istället. Nu är det säkert några som blir lite nyfikna på vad som hänt. Men jag kan tyvärr inte förklara det på ett lätt sätt. Det kanske kommer lite mer förklarande senare. Men det finns en viss oro både från mig och grabben att träffas. Och jag kan väll säga att han skrämt mig för mycket för att våga rota för mycket.


Jag sitter annars och väntar på lite svar på olika jobb lite här och var. Är det någon som är intresserad av en datakunnig kille som vill utveckla sig inom programmering oxå så får ni GÄRNA höra av er.;)


//Togge

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Thaagaard Elofsson - 8 februari 2018 07:43

Hej. Nu är det ett tag sen. Jag är dålig på detta. Mest kanske för att jag är bra på att kommentera om mitt liv och att det då oftast tolkas som negativt. Till viss del är det nog det. Men samtidigt så är det mest bara information. Som rubriken till ...

Av Thaagaard Elofsson - 29 juni 2016 01:01

Varför kan jag inte sova... Sitter och tittar påen massa filmer men börjar bara titta på dom... För mycket rullar runt i huvet på mig just nu. Jag mår enormt dåligt och fattar inte hur jag skall ta mig igenom dag för dag. Jag önskar jag kunde vrida t...

Av Thaagaard Elofsson - 25 juni 2016 18:17

Hej... Nu skall du som läser detta inte ta detta som självömkan. Jag kan givetvis känna ibland att det är synd om mig själv som har hamnat i denna situation. Jag har själv satt mig här. Jag har gjort många dumma saker i mitt äktenskap. Jag har flörta...

Av Thaagaard Elofsson - 25 juni 2016 14:25

Ja då va midsommar över och jag är helt oki. Jag bestämde mig för att inte dricka något. Och tror det va en bra ide. Jag satte mig istället och titta och läsa mycket om olika saker. Jag är ju rätt intresserad av nya hårdvaror till datorer. Och fick...

Av Thaagaard Elofsson - 24 juni 2016 01:58

Jag är så jävla dum. Jag hade kontakt med henne igen. Och det va omtumlande. Hon vill vara vänner och säger att det finns ju inget som säger att det kanske inte skulle kunna bli vi igen... Efter lite för många så tog jag mod till mig och avblockerar ...

Ovido - Quiz & Flashcards