Direktlänk till inlägg 23 april 2016

Nystart

Av Thaagaard Elofsson - 23 april 2016 19:37

Hej.


Ja, då skall vi se vad det här tar vägen. I flera veckor har jag funderat på att skriva av mig ilska och frustration. men det har inte riktigt blivit så. Tur är kanske även det.


Mitt liv har tagit måånga turer och jag vet ärligt talat inte riktigt vart det är på väg. Men jag vet att jag har många underbara vänner hos mig som både stöttar och hjälper mig på vägen.. Jag vet också att det tillochmed finns dom som vill leva det åt mig med.. Ha ha ha.


Jag har nyligen varit på väg att skilja mig, bli tillsammans igen. skilja mig, för att nu till slut bli särbo. Och det har varit tuffa månader. Och som sagt är det säkert inte slut än. Jag bor i en lägenhet i Mariestad tillfälligt då jag har en Underbar arbetskamrat som ställer upp. Önskar jag skulle kunna visa dom någon dag hur mycket det betyder för mig. Den dagen kommer... Jag jagar däremot efter ett eget boende. Men som min situation ser ut så är det svårt. Så om någon läser detta och har ett litet hus på landet att hyra ut eller en lägenhet så vore det underbart. Ja, jag ligger hos kronofogden. Ja, jag har betalningsprick. Men om det spelar någon roll så har inget med hyran att göra.


Just nu kan jag inte komma på vad jag skall skriva.. Eller tvärt om. Jag måste sortera om HUR jag skall skriva det. Till nästa inlägg.. Ha det gött och krama varandra i trafiken.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Thaagaard Elofsson - 8 februari 2018 07:43

Hej. Nu är det ett tag sen. Jag är dålig på detta. Mest kanske för att jag är bra på att kommentera om mitt liv och att det då oftast tolkas som negativt. Till viss del är det nog det. Men samtidigt så är det mest bara information. Som rubriken till ...

Av Thaagaard Elofsson - 29 juni 2016 01:01

Varför kan jag inte sova... Sitter och tittar påen massa filmer men börjar bara titta på dom... För mycket rullar runt i huvet på mig just nu. Jag mår enormt dåligt och fattar inte hur jag skall ta mig igenom dag för dag. Jag önskar jag kunde vrida t...

Av Thaagaard Elofsson - 25 juni 2016 18:17

Hej... Nu skall du som läser detta inte ta detta som självömkan. Jag kan givetvis känna ibland att det är synd om mig själv som har hamnat i denna situation. Jag har själv satt mig här. Jag har gjort många dumma saker i mitt äktenskap. Jag har flörta...

Av Thaagaard Elofsson - 25 juni 2016 14:25

Ja då va midsommar över och jag är helt oki. Jag bestämde mig för att inte dricka något. Och tror det va en bra ide. Jag satte mig istället och titta och läsa mycket om olika saker. Jag är ju rätt intresserad av nya hårdvaror till datorer. Och fick...

Av Thaagaard Elofsson - 24 juni 2016 01:58

Jag är så jävla dum. Jag hade kontakt med henne igen. Och det va omtumlande. Hon vill vara vänner och säger att det finns ju inget som säger att det kanske inte skulle kunna bli vi igen... Efter lite för många så tog jag mod till mig och avblockerar ...

Skapa flashcards