Alla inlägg under april 2012

YES

Av Thaagaard Elofsson - 23 april 2012 07:52

Japp.. Förra veckan började jag med en ny praktik. Eller rättare sagt min första. Jag hoppas på att det blir den sista med, och att jag får stanna här. Det va underbart här. Jag har ett eget rum med nyckel.. Det du pappa... Där slog jag dig..;) Hehehe.. Får inte låta detta gå mig över huvet bara.. Men jag har en fru och barn som tar ner mig på jorden snabbt.;) Jag sitter för tillfället och gör ett underhållsarbete för att hjälpa till. Men sen är det väll meningen att jag skall hamna inom supportgruppen. Jag hoppas verkligen att jag får hamna inom IT avdelningen sen.. Här finns MYCKET som skulle kunna hjälpas med.. Visst.. Vissa saker skulle kosta lite pengar. Men vissa saker skulle kunna lösas med tid bara... Bara en sån sak som Microsoft. Inte för att snacka gojja.. Men jag sitter med en Windows XP och Office 2003. Snälla.. Varför skall man ha support på så gammla program när inte ens Microsoft gör det.;)


Men nog med det. Jag har skitkul och hoppas på att få stanna här länge..:)


//Togge

Ovido - Quiz & Flashcards