Direktlänk till inlägg 24 april 2016

Söndag

Av Thaagaard Elofsson - 24 april 2016 13:30

Har suttit hela kvällen och natten till idag och kollat på att programmera och underlätta arbetsuppgifter som vi gör fram och tillbaka hela tiden. Det har gått bra. Så jag är nöjd. Har suttit med access databaser och lekt med. Det enda jag glömt är att skapa pdf filer. Men kanske får till att göra det under dagen. Nu är jag på väg till mor och far. Får sitta och titta på snöfallet på centralen i en timme. Innan nästa buss bara. 


Tänk om jag kunde tjäna lite extra på kvällar och helger. Jag kan skapa små register/program till småföretag och föreningar. Jag har c kort och taxi. Är någon intresserad så hör av er.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Thaagaard Elofsson - 8 februari 2018 07:43

Hej. Nu är det ett tag sen. Jag är dålig på detta. Mest kanske för att jag är bra på att kommentera om mitt liv och att det då oftast tolkas som negativt. Till viss del är det nog det. Men samtidigt så är det mest bara information. Som rubriken till ...

Av Thaagaard Elofsson - 29 juni 2016 01:01

Varför kan jag inte sova... Sitter och tittar påen massa filmer men börjar bara titta på dom... För mycket rullar runt i huvet på mig just nu. Jag mår enormt dåligt och fattar inte hur jag skall ta mig igenom dag för dag. Jag önskar jag kunde vrida t...

Av Thaagaard Elofsson - 25 juni 2016 18:17

Hej... Nu skall du som läser detta inte ta detta som självömkan. Jag kan givetvis känna ibland att det är synd om mig själv som har hamnat i denna situation. Jag har själv satt mig här. Jag har gjort många dumma saker i mitt äktenskap. Jag har flörta...

Av Thaagaard Elofsson - 25 juni 2016 14:25

Ja då va midsommar över och jag är helt oki. Jag bestämde mig för att inte dricka något. Och tror det va en bra ide. Jag satte mig istället och titta och läsa mycket om olika saker. Jag är ju rätt intresserad av nya hårdvaror till datorer. Och fick...

Av Thaagaard Elofsson - 24 juni 2016 01:58

Jag är så jävla dum. Jag hade kontakt med henne igen. Och det va omtumlande. Hon vill vara vänner och säger att det finns ju inget som säger att det kanske inte skulle kunna bli vi igen... Efter lite för många så tog jag mod till mig och avblockerar ...

Skapa flashcards